فکروذکر

فکروذکر

بی وضو وارد نشو....میکده حمام نیست

آخرین سیگاری که امام کشید..

 

شاید جالب ترین ماجرای ترک سیگار، مربوط به امام خمینی (ره) باشد

که خاطره آن را فاطمه طباطبایی، عروس امام در کتاب «اقلیم خاطرات»

نقل کرده است. او می گوید: «یک شب امام گفتند: در جوانی سیگار می‌کشیدم.

تا این که یک شب سرد زمستان که پشت کرسی مشغول مطالعه بودم،

به مطلب مهمی رسیدم و فکرم بشدت در گیر فهم آن شد.

در همین حال برای آوردن سیگار از اتاق بیرون رفتم.

پس از بازگشت همین که نگاهم به کتاب افتاد که آن را بر زمین گذاشته

و به دنبال سیگار رفته ‌بودم، احساس شرمندگی کردم

و باخود عهد کردم که دیگر سیگار نکشم.

آن را خاموش کردم و دیگر سیگار نکشیدم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید... فقط نظر فراموش نشه عزیزان.. مارو هم لینک کنید..

آخرين مطالب