فکروذکر

فکروذکر

بی وضو وارد نشو....میکده حمام نیست

مذاکرات 1+1

مذاکرات 1+1 ( من و خدا)

 ۱-خدایا! من لذت گناه راترک میکنم،

در مقابل تو تحریم لذت مناجات را از من بردار...

 ۲-خدایا! من کسانی که تو دوستشان نداری را ترک میکنم،

ودرمقابل تو لذت باخود بودن را به من بده...

 ۳-خدایا! من پناهگاه شیطان راترک میکنم،

ودر مقابل تو پناهگاه امن خودت را به من بده...

 امروز روزاول مذاکره است... خدایا! برای شفاف سازی گام اول را من برمیدارم،

 و سانترفیوژهای گناه را که شیطان در وجودم برپا کرده یکی یکی

وبا کمک تو از کار می اندازم ، هسته درونی ام را خودت غنی سازی کن ...

 آدم شدن حق مسلم ماست...!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید... فقط نظر فراموش نشه عزیزان.. مارو هم لینک کنید..

آخرين مطالب